mi ultimas semanas, hasta luego Peru! - Reisverslag uit Lima, Peru van Anne Vermeulen - WaarBenJij.nu mi ultimas semanas, hasta luego Peru! - Reisverslag uit Lima, Peru van Anne Vermeulen - WaarBenJij.nu

mi ultimas semanas, hasta luego Peru!

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 Januari 2014 | Peru, Lima

Buenas!

Wauw, mijn laatste dag in peru en dus mijn laatste berichtje op deze site!
De afgelopen twee weken waren superleuk!

Na oud en nieuw ben ik teruggereisd naar peru. Trujillo om precies te zijn! Hier ben ik 3 nachtjes gebleven, heb ik de stad verkend met zijn mooie architectuur en gekleurde gebouwen! Ook heb ik een dagtripje naar verschillende ruines gemaakt. Ze zeiden dat het piramides waren, maar die heb ik dan gemist ;) het waren wel mooie ruines!
Het was met een groep met alleen peruanen, wat ook wel eens leuk is voor een keer!

Na Trujillo ben naar Huaraz gegaan. Superleuk hostel en superleuke mensen! Heb hier echt een fantastische week gehad en had hier nog wel langer willen blijven. Mooie trekkings in prachtige natuur! Naar een helblauw meer, naar een gletsjer, naar een nog een meer met gletsjer, naar een uitzichtpunt en naar een meertje dichtbij het hostel met mooi uitzicht op de sneeuwtoppen van de corderilla blanca!

Nu zit ik in lima, te wachten tot ik naar het vliegveld kan.
De afgelopen 4 maanden waren echt ongelofelijk en zijn omgevlogen. Ik heb veel geleerd, gezien en veel leuke mensen ontmoet! Ik kan nu alleen maar hoogtepunten bedenken! Nu al aan het denken wanneer ik mijn volgende tripje kan plannen! (Sorry papa en mama :))

Ondertussen was het heel fijn om reacties te lezen op mn blog en foto's en te merken dat jullie zo betrokken waren! Dankjulliewel daarvoor!
Met een beetje pijn in mijn hart om peru te verlaten, ga ik terug naar nederland.

Daar heb ik de komende 1,5 maand de tijd om foto's te sorteren en jullie weer te zien om te horen wat jullie de afgelopen 4 maanden hebben uitgespookt!
Tot snel!

Ps. Tijdens mijn reis veel cliché's over Nederland gehoord, soms waar, soms niet. De grappigste was toch wel van afgelopen week: "Nederland, ooh daar heb je hele mooie bergen toch!!"

  • 18 Januari 2014 - 10:01

    Annemieke De Bruijn:

    Ha lieve Anne, waarschijnlijk lees je mijn berichtje pas in Nederland, maar ik reageer toch nog maar even.
    Je laatste verslag... ik zal ze gaan missen. Misschien moet ik toch maar op Facebook gaan, om jou en de andere nichten en neef! af en toe te kunnen volgen. Ik heb echt van je verhalen genoten.
    Ook weer van deze. Kom veilig thuis...je zult met open armen worden ontvangen en droom lekker van een volgende reis. Die zal er vast nog wel een keer aankomen voor je.
    Tja, een mens moet altijd maar weer keuzes maken hé....is soms een luxeprobleem gelukkig.

    Ee dikke knuffel en tot gauw, hoop ik,

    Annemieke

  • 18 Januari 2014 - 18:45

    Marian:

    Super! Ik heb genoten van je verhalen. Maar ook als je de bergen hier beklimt, kun je er een verslag van maken! :-)

  • 19 Januari 2014 - 22:46

    Corrie:

    we zijn ontzettend benieuwd naar de foto's wat en mooie verhalen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1675
Totaal aantal bezoekers 7386

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 19 Januari 2014

Peru

Landen bezocht: